Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

Starttijden:

5 km Op dinsdag tot en met vrijdag 18.15 uur

10 km Op dinsdag t/m donderdag 18.00 uur. Op vrijdag om 17.45 uur.

15 km Op dinsdag t/m donderdag 17.45 uur. Op vrijdag om 17.30 uur.

Uw startbewijs voor de eerste dag ontvangt u bij de inschrijving. Bij voorinschrijving hoeft u zich dus de eerste avond niet voor aanvang van de vierdaagse te melden.
Bij vertrek wordt bij de uitgang van het terrein het kaartje geknipt. Er kan niet eerder gestart worden dan de aangegeven vertrektijden. Dit heeft te maken met uw veiligheid. Medewerkers van de organisatie moeten op diverse punten hun posten innemen. Als er voor de aangegeven starttijden wordt vertrokken is het mogelijk dat er drukke kruispunten niet beveiligd zijn. Verder treft u ongeveer halverwege de route een controlepost aan. U vindt deze meestal in de buurt van de rustplaats.
Bij terugkomst levert u uw kaartje in bij het inschrijfbureau en u ontvangt dan het kaartje voor de volgende dag. U hoeft dan de volgende dag niet eerst naar het inschrijfbureau om uw kaartje te halen, maar kan direct op het terrein om te verzamelen. Bij vertrek worden de kaarten weer geknipt.
Tevens weten wij op deze manier dat alle deelnemers veilig zijn binnengekomen. Worden de kaartjes niet opgehaald, zullen wij verdere acties gaan ondernemen.

Binnenkort tonen we hier die informatie over de voorinschrijving.

Ja, ongeveer een uur voor aanvang van de avondvierdaagse is het inschrijfbureau geopend en kan er nog worden ingeschreven. Houd u rekening met iets hogere kosten, wegens de extra administratieve handelingen, o.a. verzekering, die verricht moeten worden.

Een kind dat op 30 september van het vorige jaar de leeftijd van 6 jaar heeft of in groep 3 zit van de basisschool mag aan de avondvierdaagse deelnemen.

Voorinschrijving bedraagt € 5,00 p/p
Inschrijving op de eerste wandeldag bedraagt € 7,00 p/p

Ja, maar onder strikte voorwaarden. De hond moet ten alle tijde aangelijnd zijn. Andere wandelaars mogen geen last hebben van uw hond. Uitwerpselen van uw hond dienen direct te worden opgeruimd. De medewerkers en politie zullen hierop toezien. Bij overtreding wordt u uitgesloten van verdere deelname.

De medailles kunnen op vrijdag afgehaald worden bij de tent van de organisatie op het terrein van HDS.